L4V – Utvändig skydds- och reparationsplatta
En vanlig inbrottsmetod är att tjuven manipulerar låsmekanismen eller den invändiga utlösaren via ett hål som borrats/slagits i lämplig position, beroende på bilmodell. Repplattor/skyddsplattor förstärker dessa svaga punkter på skåpbilen.
Kan med fördel användas vid reparation om man redan har drabbats av inbrott i skåpbilen där ett hål borrats/slagits till höger om bilhandtaget för åtkomst till låshuset/-kabeln (se plattans placering på produktbilden). Döljer skadan från inbrottet och fungerar som ytterligare förstärkning framöver.
Det är ofta dyrt att få en skåpbils kaross reparerad efter ett inbrott. Förutom att täcka skadorna förstärker plattorna den sårbara punkt som tidigare drabbats.
- Bultas fast för optimalt skydd.
- Skyddsplattorna fås pulverlackerade eller i rostfritt stål.
Artikelnummer: EP57SB-G, EP57S-G, EP39SB-F, EP39S-F, EP39SB-E, EP39S-E, EP00SB-CIR, EP00S-CIR, EP00SB-SQUA, EP00S-SQUA, EP00SB-REC, EP00S-REC
Produktnamn | L4V – Utvändig skydds- och reparationsplatta |
---|---|
SKU | EPX |
Tillverkningsland | Storbritannien |
Modell | Ej relevant |
-
Q1: När kan jag förvänta mig att varan ska levereras?
A1: Om varan uppges vara i lager så skickas varan samma dag vid beställningar innan 13:00 (UTC + 1).
Tull leveranstid (vardagar): Danmark 1-2 dagar / Belgien, Frankrike, Tyskland, Luxemburg, Nederländerna, Sverige, England och Österrike 2-4 dagar / Norge 2-5 dagar / Polen, Slovakien, Slovenien, Schweiz och Litauen 3- 5 dagar / Bosnien, Albanien, Island, Finland, Ungern, Italien, Malta, Rumänien, Spanien och Turkiet 4-7 dagar / Cypern, Estland, Grekland, Lettland, Makedonien, Portugal och Serbien 5-8 dagar / Grönland och Färöarna 10-12 dagar.
B1: Vårt fraktavtal är med DSV. I de länder där det är möjligt används GLS som primär leverantör av paket upp till 20 kg för privata eller paketbutiker och upp till 30 kg för Business.
C1: Du kan med fördel välja leverans till paketbutiken för att undvika eventuella förseningar, ex. om ingen var på plats för att ta emot paketet.
-
Q2: Vad är momssatsen?
A2: Handlar du utanför Danmark kommer momssatsen att baseras på det EU-land som varan skickas till. Dvs. att momsen endast visas när du har valt mottagarland i betalningsfönstret.
B2: Om du handlar som företag i ett EU-land utanför Danmark, tas momsen bort från beställningen om ett giltigt momsnummer anges.
-
Q3: Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
A3: Alla tillgängliga betalningsmetoder visas längst ner på sidan. Alternativen kommer att ändras beroende på val av land/språk.
-
Q4: Vilka valutor kan jag använda?
A4: Valuta kommer att definieras baserat på val av land/språk. Vi tar emot; DKK, EUR och SEK.
-
Q5: Berättade?
A5: Om du beställer varor till ett land utanför EU kommer tullavgifter att tas ut. Denna avgift regleras även med det lokala tullkontoret i mottagarlandet. Handlar du för ett företags räkning går det även att boka avhämtning av varan hos oss där det sedan går att hantera tullhandlingarna själv innan frakt.
-
Q6: Garanti?
A6: Vi lämnar 2 års garanti på alla våra produkter. Garantin täcker produktens funktionalitet - kommer i de flesta fall att kräva att produkten underhålls korrekt. Det finns vissa produkter som omfattas av en längre garantitid från tillverkaren, här gäller deras villkor. Vi behandlar fortfarande garantin hos oss.
B6: Om produkten är monterad av AutoLock ger vi även 2 års garanti på installationen och där ett ingrepp gjorts - t.ex. på skåpbilen. Inkluderar även garanti på det rostskydd som är utfört.
-
Q7: Ånger- och returrätt?
A7: Vi tillhandahåller 14 dagars returrätt från det datum varan levererades. För det fall ångerrätten utnyttjas ska varan returneras i säljbart skick, dvs. komplett utan skador och spår av slitage. Kostnader för returfrakt debiteras köparen. Det kan finnas specifika landsvillkor som gäller i förhållande till om köpet görs som ett privat- eller företagsköp – Se våra villkor.